Saturday, September 29, 2007

AND... GO!

Karlstad is the first stop on this autumntour.
There´s a Erotic mass at Nöjesfabriken where tonights gig takes place so after a great dinner we´re there... mmmm.

It´s a "SOLD OUT" gig tonight and we´re anxious to get up on stage.
Out tour support Plan three does a good job warming the crowd up!

We´re having some technical problems but over all it was a good gig.
We love this place and hopefully we´ll be back.

there´s a party and then there is sweet sleep. ZZZZZZ

//Tomas

READ

4 comments:

Anonymous said...

Hej, Jag såg er igår.
Ni är bäst <33
jag är jätte lycklig och det känns som jag aldirg kommer att kunna sluta le, för ni är verkligen mina största idoler!

ha det toppen, kommer att se er fler gånger - lovar!

// PRiNSäSSA -[med diadem med stjärnor på]

Unknown said...

Tjena grabbar! Ni var riktigt grymma igår! Åkte från Malmö för att se min första konsert med er och jag hoppas det blir fler. Hade dock hoppats att det skulle vara längre än en timme med er. Plan 3 var grymma de med.

Ha de gott nu grabbar!

/Artur

Josephine said...

Ni var verkligen helt superbäst i Karlstad! Åkte ca 60 mil (från Trelleborg) för att se er. Det var andra gången (Svedala första) och ni blir bara bättre och bättre. Till och med den svårflörtade sambon gjorde en stor tumme upp! Keep it up!

Unknown said...

FY F*N!!! Seriöst grabbar nu har ni överträffat er mer än vad jag trodde var möjligt.

Summer's gone är helt otrolig!

Och vilken spelning i Gbg! Tack som f*n!