Sunday, December 16, 2007

LJUNGBY - THE END

So we got to the last stop of our tour and that means Ljungby.
We had a change of hotel because someone at the first hotel had heard that we use to thrash hotelrooms.... ha ha ha... yeah, right.

However, after a nice dinner we go backstage and play some cards and guitarhero.
It´s sad that the tour has come to an end but at the same time it´s nice with vacation during christmas and new years eve.

More than 1700 people got to "Garvaren" tonight and it was a loud crowd.
Too bad that fu***ng DJ played songs by Carola Häggqvist over and over again all night. Geeeez... why didn´t anyone kick his ass?
Yesterday was a good gig and so is this one.

We played for about one hour and we were soaked with sweat afterwards.
I saw that the security guys had to lift a couple of people over the securityfence but I hope no one got hurt.

Thank you all for this year.
Hopefulle we´ll see you again soon.

We wish you all a lovely christmas and a happy new year.
//Tomas & tAKiDA

6 comments:

Malin said...

Tack så mycket för hela helgen! Och hoppas resan gick bra hem idag! Vi får la se om det blir något mer jobb med er nästa gång. Men kan ju hoppas på det bästa. :-) Tack igen i alla fall.

En massa kramar
Malin.

Unknown said...

Tack vare Magda så var jag indirekt där ^^ hörde att allt var lika grymt som vanligt :) jag saknar er :( Men inte länge kvar till rockbjörnen som jag planerar att gå på :) ha en underbar jul och ett gott nytt år! Hälsa de andra det oxå :) <3

Unknown said...

tack för en bra konsert. men va vad det med dj innan ni gick upp på scen?nåstan 2 timmar med det skitet i öronen var på väg och rycka micken ifrån honom NOLLA. får bara säga att curly sue live igår var helt outstanding. ni är bäst. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR på er

girlinheaven said...

Ja det är verkligen synd att det var slutet på turnen. Blev 13 i år och ni gör en verkligen aldrig besviken. Jag vill tacka för att ni alltid är så snälla och trevliga med!! Det betyder så mycket.
Jag är mörbultad, totalt. Över 20 blåmärken sammanlagt, men vad fan. Den här helgen var en av de bästa jag haft... Har mått piss länge men speciellt sista månaden och ni har hjälpt mig så mycket mer än ni kan förstå.
Kommer ihåg förra året när jag hade planer på ett Takida år och det blev det verkligen.
Tack för alla 13 konserterna och tack för alla leenden ni gett mig genom året. Även efter det att Máhtte sköt sig. Utan er hade jag inte kunnar le igen. Tack tack och tack igen.
Vi syns nästa år igen
Stor kram till er alla

//Magda

http://bp3.blogger.com/_2rbQbBO2txw/R2ZgMBkXLHI/AAAAAAAABQQ/Whz4UaiK4V4/s1600-h/image-upload-72-732079.jpe

http://bp0.blogger.com/_2rbQbBO2txw/R2ZgWRkXLII/AAAAAAAABQY/zE92UkiEIok/s1600-h/image-upload-59-773791.jpe

Ja ont har jag xD

Micke said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Micke said...

Fam. Söderström med vänner tackar för en trevlig kväll på Garvaren. God Jul och Gott nytt rock´n roll år på er