Thursday, May 10, 2007

PIMPING

Me, Mattias and Fredrik spent this day fixing some things on our tourbus.
The newly painted Volvo has got some minor beautyflaws that has to be fixed before it hits the roads again.
Fredrik and Robert has been working alot with it but there´s still some things to do.

The guys at AVD Sundsvall is pimping up the interior with some nice monitors, stereo and stuff.
THANX ALOT GUYS!
The long distance touring will be a pleasure from now on.

Im off to bed.
G´night my friends!
//Tomas

16 comments:

Icypiece said...

vad bra att bussen är klar, äntligen! Man får säga RIP till den gamla gröna faran :P

Unknown said...

Tjena grabbar, en gammal Östavallbo här. Kul att det går bra för er :)

/Christoffer

Unknown said...

Ååå hörde den nya balladen på Bandit...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GE MIG SKIVAN!!!!

Robban du har utan tvekan världens grymmaste röst!

ÖRONORGASM!

// Baguettemannen

Revin said...

Ja, de va jag som spelade in stereon me kameran igen :) Ulf (sael, baguettemannen) fick det först ;)

Två nya låtar från albumet spelades alltså på bandit igår..

Bad Seed - http://www.youtube.com/watch?v=f039lhSoeTs

Curly Sue - http://www.youtube.com/watch?v=8nv1EYXBumI

Det låter fantastiskt grabbar, ses på bengans i helgen!

Fridolin said...

HERREGUD alltså vilken jävla otroligt underbar röst han har den där robert. jag tänker sitta vid postlådan hela dagen imorgon tills posten kommer!;D

Cizzi said...

Vad har ni gjort grabbar?!?!
Ni kan inte skapa ett album som är så så... BRA!!!

Hur ska jag kunna vara i skolan/på jobbet nu när allt jag vill är blasta Takida i bilen och hemma?

Tack som fan för ännu ett helt jävla otroligt album! Och tack för att det blev lite hårdare. :) C ya @ Bengans

Felicia said...

Vad ska man säga, åkte ner och köpte skivan så fort jag vaknade.. hur bra som helst! det är er jag lyssnat på de senaste 3 åren och ja, det finns inget bättre! Ser fram emot eran mini spelning på bengans på fredag.. och Sticky Fingers 28/4-06 förra året var absolut det bästa någonsin! GO FOR IT! :D

Icypiece said...

Bury the lies är så himla bra, lite mörkare, men det är bra ibland :) så ska det bli så gött att få era autografer igen imorgon!

Åsa said...

Heej
Hoppas ni mår fint :)
Fick skivan i brevlådan i dag och fy faan vilken bra skiva!
Vilken röst, vilka låtar ...
ni har verkligen gjort det riktigt bra, Skit kul!
Curly sue får mig att rugga av känslor.
Hoppas ni får ett riktigt bra musik år med massor med kommande spelningar.
Jag längtar :)

Ha det!
/

Fridolin said...

jag har inte fått skivan i postlådan fast de stod att den skickats och idag är det röd dag så då kommer det ingen post heller. jag blir så ledsen:(

Unknown said...

Tack för en väldigt bra releasefest! Det var värt att åka 90 mil tur och retur för det :D

// Uffe

Åsa said...

Hej Killar
Nya cd´n går varmt här hemma o låtarna går direkt till hjärtat och lämnar ingen oberörd. Min mamma på 60 fick till o med ståpäls av curly sue och diggar er som faan, ni ser ni går hem överallt, stora som små ;)
Håll ut för snart kommer det smälla till riktigt ordentligt och det kommer bli en stor marknad för er både turne o skivmässigt även utanför Sverige.

Må så gott :)

jeep said...

Ni är jättesköna man glömmer att andas ni är faktiskt en drog, kan inte sluta lyssna;D)

Anna said...

Jag är helt lyrisk över skivan! Så jävla grym! Ses imorgon! =)

Icypiece said...

Ge oss lite mer blogg! Vore gött att se om ni har nåt att säga om hur det var i birsta igår :)

Fisso said...

Hallon! Tack för igår! Jävligt kul, synd som fan att ni inte kunde stanna. Får ta igen det vid ett annat tillfälle. Skall försöka att inte pissa på mig då! Ha ha ha ha! Vi hörs!
Lagt några bilder på bloggen:
http://fissosblogg.blogspot.com/2007/05/tonrstjejskaos.html