Monday, October 29, 2007

SLICK CITY!

A thursdaygig in Gävle.
We arrived in the afternoon to check-in at the hotel we´re staying at tonight.
Not a very highclass hotel I might say.
The girls in the reception was kind though.

A couple of hours to rest before we have to get to "Heartbreak" for soundcheck and delicious food.

The night comes fast and the line of people outside is growing longer for every minute.
When they open the doors it´s sold out in 15 minutes!! I hear it´s some kind of a record for this place. sweet.
Alot of people can´t get their hands on a precious ticket and irritation is growing outside.

On the inside it´s crowded, hot and steamy.
It´s almost impossible to make way through the crowd when it´s time to get up on stage.
But we get there and the show is on!

This crowd is even louder than the one last weekend so there´s no problem what so ever to find the energy.
A damn good gig and a beautiful crowd.
Thank you Gävle and I hope we can come back here very soon.

Read a good review HERE!

//Tomas

4 comments:

Unknown said...

"De är fem killar från Norrland som gör musik som låter simpelt. Lite sång där, något riff där och en refräng som är enkel att tralla på. I den blandningen ligger Takidas storhet. De gör det inte för svårt."

"Losing fungerar helt perfekt, lika så Curly Sue men resten av materialet är för platt."

Enkelt? Platt? Usch nej.. ni har faktiskt inte en enda låt jag inte gillar. Varje låt har ett djup som jag diggar stenhårt!

Ni är bland de bästa =)

tjorv said...

Håller med artur..
Ni är grymma. Ska verkligen försöka få biljetter till nästa spelning, men räknar inte direkt med det. Efterfrågan är grymt stor.

Tack för lyckad kväll, you made my day - year! Går fortfarande och ler för mig själv när jag tänker tillbaka på spelningen vid Slickcity..

jeep said...

Hej alla jag lyssnar på Takida i mp3 8 tim om dan 5 dagar i veckan har Takida i datorn om kvällarna hehe har lyssnat så nu i 1 år alla låtar alla skivor jag tror att jag är hjärntvättad... vad tror ni
och en sak till jag är 60 år!

tjorv said...

Jag fick tag i biljetter!! Är grymt glad för det, ser fram emot den 22:a!
Men en liten detalj bara... Får man lämna in önskemål om att ni tar med Handlake Village denna gång? :)
See you at Slick!