Wednesday, February 28, 2007

blood, sweat & tears

Another day of rehersals!
The recording is closing in and we want the new songs to sound as good as they get so there is blood, sweat and tears in the air! There´s a couple of changes in the songs and alot of lyrics to write but we´re so anxious to get started now. The new single will be released in a couple of weeks so hang in there! The name of the single is a 4 letter word... if you can guess what it is, you will win my toothbrush. The little drummerboy (Kristoffer) has made us some pasta so I better go now. Bye!
// Tomas

14 comments:

Fisso said...

Fuck

Matilda said...

Jag gissar på mer än bara 1.. Tear, sore, beer, bare, lies, rare, sure!

Anonymous said...

Kan jag inte få gissa vilken färg du har på tandborsten istället och ha en chans att vinna på så sätt, eller? ;) Engelskan(/vilket annat språk ni nu kan tänkas skriva en låt på) innehåller en väldans massa ord på fyra bokstäver, så det är väl en chans på tusen att man gissar rätt. ^^

Lois_6 said...

pain

*åzzza* said...

Aj aj.. vad fel jag hade!
Nu deppar jag nästan ihop som som ville ha en ny men beggad tandborste ;)

Takida Blog said...

good guess matilda but no... not a correct answer yet.
// Tomas

THILDA - sweet eighteen said...

Love, Hate

Jey said...

Halo?!
Puss på er!

Anonymous said...

Jag tror definitivt att det är Halo. ;)

Takida Blog said...

Varför tror ni det?

Jey said...

I can feel it xD Nämen, har jag rätt? Vad får jag?! En Puss?! :D

Takida Blog said...

ja, det är klart!

Jey said...

Fan va illa att jag är bortrest när ni e på Bandit Boat då..

Fridolin said...

åhåå, jag blir så glad att höra att ni håller på med en ny skiva:D jag lyssnar alltid alltid alltid på eran "senaste" skiva i bilen o det är så underbart! alltså man blir helt frälst av och se och höra er! det är så de svartnar för ögonen för fan va bra ni är. fortsätt så!PUSS